WYKONAWCY

Józef Lach
Pochodzi z Parafii pw. św. Józefa Robotnika w Ujsołach. Pełni funkcję organisty parafialnego w Przybędzy koło Żywca.
Naukę gry na organach rozpoczął w Diecezjalnej Szkole Organistowskiej II st. w Bielsku-Białej w klasie organów mgr Urszuli Jasieckej-Bury. Jest tegorocznym absolwentem tej szkoły.
Brał udział w licznych konkursach organowych. W 2015 roku zajął 2 miejsce na ogólnopolskim konkursie organowym w Raciborzu. Otrzymał wyróżnienie w Krakowskim Konkursie Młodych Organistów w 2016 i 2018 roku. Otrzymał 1 nagrodę w ogólnopolskim konkursie organowym w Krasnobrodzie w 2018r. W 2019 r. zajął 1 miejsce na IX ogólnopolskim konkursie organowym w Olsztynie oraz 2 miejsce na ogólnopolskim konkursie muzycznym Centrum Edukacji Artystycznej.
Uczestniczył również w warsztatach organowych prowadzonych przez dr hab. Krzysztofa Urbaniaka oraz kursie interpretacji muzyki organowej prowadzonym przez dr hab. Jadwigę Ko-walską, dr hab. Andrzeja Białko, dr hab. Jarosława Wróblewskiego.

Paweł Ściebior
Naukę gry na akordeonie rozpoczął w wieku 9 lat. Ukończył Państwową Szkołę Muzyczną II st. w Piotrkowie Trybunalskim w klasie mgr Daniela Baranowskiego oraz studia magisterskie na Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie w klasie akordeonu prof. Klaudiusza Barana oraz dr Rafała Grząki z wynikiem celującym. Uczestniczył w wielu ogólnopolskich i międzynarodowych konkursach oraz festiwalach akordeonowych, zdobywając ponad 50 nagród.
Paweł Ściebior z powodzeniem koncertuje solo oraz w zespołach kameralnych. Jest członkiem duetu akordeonowego Los Accordos oraz tria akordeonowego Free Accordions. Występował m.in. w Łazienkach Królewskich w Warszawie, na Festiwalach Letnie Muzy-kowanie i Partnerskie Muzykowanie w 2012 r. w Esslingen (Niemcy) i Równe (Ukraina), na zamku w Bieczu, w Busku-Zdroju w ramach Festiwalu im. Krystyny Jamroz w 2013 r., w sali koncertowej Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie, na zamku w Piotrkowie Trybunalskim, w Lipsku podczas koncertu Konzert am Bachdenkmal organizowanego przez Polnisches Institut Berlin w Konserwatorium Muzycznym w Cottbus.

Mateusz Stankiewicz
Ukończył z wyróżnieniem Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina w Warszawie. Obecnie jest studentem studiów doktoranckich w macierzystej uczelni. Laureat wielu na-gród na konkursach ogólnopolskich jak i międzynarodowych. Wielokrotnie uczestniczył w mistrzowskich kursach interpretacji pracując pod kierunkiem takich pedagogów jak: Mie Miki, Geir Draugsvoll, Matti Rantanen, Claudio Jacomucci, Steffan Hussong, Grzegorz Stopa, Yuri Shishkin. Występował na takich festiwalach jak: „Musica Moderna”, „Nowe Horyzonty”, „Warszawska Jesień”, „Strefa ciszy”, Smykofonia, Festiwal organizowany przez Sin-fonie Varsovie „Letnie koncerty na Grochowskiej”, Festiwal „Emanacje”.
Jako solista i kameralista występował m.in. w Pałacu Prezydenckim, Studiu Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego, Galerii Porczyńskich w Warszawie, w Zamku Królewskim w Warszawie, w Filharmonii Narodowej, Łódzkiej, Bałtyckiej oraz za granicą (Węgry, Litwa, Włochy, Ukraina, Słowacja, Niemcy, Francja). Ważnym elementem jego działalności artystycznej jest współpraca z kompozytorami młodego pokolenia między innymi z Andrzejem Karałowem, Wojciechem Kostrzewą, Marcinem Piotrem Łopackim, Kirsten Milenko, Antonio Bellandi, Alejandro Vera. Wraz z Jackiem Dziołakiem, klarnecistą, nagrał płytę zatytułowaną „Young Virtuoso”, na której znalazły się utwory dedykowane duetowi. Współpracuje również między innymi z zespołem DesOrient a także z saksofonistą Szymonem Nidzworskim. Wraz z zespołem SNProject brał udział w nagraniu płyty zatytułowanej „Behind Your Eyelids”.
Wielokrotnie nagrywał muzykę do filmów, seriali, spektakli teatralnych, jak również słuchowisk radiowych.

Janusz Raczyński
Urodził się w 1958 roku w Warszawie. Jest laureatem ogólnopolskich konkursów gitarowych w Zamościu (1982) i w Krakowie (1986). Zadebiutował w 1981 roku w Filharmonii Narodowej w Warszawie i od tego czasu prowadzi ożywioną działalność koncertową. Jako solista i kameralista brał udział w wielu festiwalach gitarowych w kraju. Koncertował również w Rosji, Niemczech, Finlandii, Hiszpanii i Turcji. Dokonał nagrań dla Polskiego Radia i TV oraz dla TV fińskiej i tureckiej. W 1989 roku wraz z kwartetem gitarowym „Fandango” nagrał płytę dla Polskich Nagrań. Od wielu lat współpracuje z Filharmonią Narodową w Warszawie.
W swoim repertuarze ma nie tylko solowe utwory gitarowe, ale również dużą ilość muzyki kameralnej. Jest autorem wielu aranżacji, a obecnie zajmuje się również kompozycją. Występował z kwartetem gitarowym „Bolero”, którego powstanie zainicjował w 1997 roku i z którym nagrał płytę pt. „Bolero”. Koncertował w duecie „Acentuado” z gitarzystą Oskarem Nowakowskim, z którym nagrał płytę pt. „The Gitar Duo Acentuado Plays The Great Hits”. Od dawna współpracuje ze znakomitą skrzypaczką Agnieszką Cypryk tworząc „10 Strings Duo”. W 2006 roku wspólnie założyli kwartet smyczkowo – gitarowy „Concertino con Chitarra”. Działalność pedagogiczną rozpoczął w 1982 roku w FSM II st. im. J. Elsnera w Warszawie, obecnie ZPSM nr 1. Jego uczniowie zdobyli około czterdziestu nagród na konkursach krajowych i międzynarodowych. Prowadzi kursy mistrzowskie. W 1989 roku założył pierwsze po wojnie Prywatne Konserwatorium Muzyczne, które działało do 2006 roku. W listopadzie 2011 roku na VII Warszawskim Festiwalu Gitarowym odbyła się prapremiera światowa jego Koncertu na skrzypce, gitarę i orkiestrę. Wykonawcami byli: Agnieszka Cypryk – skrzypce, Janusz Raszyński – gitara i Orkiestra Filharmonii Świętokrzyskiej pod dyrekcją Jacka Rogali. Od roku 2017 realizuje wraz z organistą Jarosławem Wróblewskim projekt Gitara i organy”.

Anna Piechura-Gabryś
Ukończyła z wyróżnieniem Akademię Muzyczną w Krakowie w klasie harfy. Uczestniczyła w licznych kursach mistrzowskich prowadzonych przez m.in: Ericę Goodman (Kanada), Susann McDonald (USA), Susanna Mildonian (Belgia), Kumiko lnoue (Japonia), Isabelle Moretti (Francja) oraz Helgę Storck (Niemcy). W 1993 roku uczestniczyła w Międzynarodowym Kongresie Harfowym w Kopenhadze, w 1997 roku w „Dniach Harfy” organizowanych w Warszawie przez firmę „Camac”. W 2002 roku brała udział w Polsko-Niemieckim Sympozjum Harfowym w Krakowie.
Od 1993 roku prowadzi klasę harfy FSM I st. im. K. Kurpińskiego w Warszawie. We współpracy z Anną Sikorzak-Olek stworzyły unikatowy na skalę kraju dziecięcy zespół harfowy Wiktorska Harp Open, który skupia około dwudziestu harfistów. Uczestniczy w realizacji programów i projektów edukacyjnych jak: Koncerty dla dzieci organizowane przez Filharmonię Narodową, „Poranki Muzyczne” odbywające się w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej, „Smykofonia”. W 2015 wygłosiła wykład i prowadziła warsztaty harfowe w ramach Sympozjum Metodycznego nt. „Nauczanie gry na instrumentach strunowych” w Akademii Muzycznej we Wrocławiu, a w 2016 na Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w ramach III Sympozjum harfowego -,,Harfa w dziełach operowych i baletowych”.
W latach 1994-1996 pracowała jako harfistka Operetki Warszawskiej – Teatru Muzycznego „Roma”. Od 1995 roku jest zatrudniona w orkiestrze Teatru Wielkiego – Opery Narodowej, z którą odbywała tournee, m.in. W Japonii, Chinach: Wielkiej Brytanii, Ukrainie, Luxemburgu. W latach 2000-2003 współpracowała z Koncertową Orkiestrą Wojska Polskiego im. Stanisława Moniuszki w Warszawie. Obecnie współpracuje z orkiestrą Polskiego Radia i orkiestrą Filharmonii Narodowej. Ponadto współpracowała z Operą Krakowską, Krakowską Orkiestrą Radiową, filharmoniami: Opolską, Śląską, Krakowską, Podlaską i Rzeszowską.
Miała zaszczyt współpracować z takimi dyrygentami, jak: Jacek Kaspszyk, Kazimierz Kord, Antoni Wit, Jerzy Semkow, Jerzy Maksymiuk, Krzysztof Penderecki, Gabriel Chmura, Tadeusz Wojciechowski, Chikara Imamura, Jose Florencio-Junior, Grzegorz Nowak, Marc Minkowski, Wojciech Michniewski, Jose Cura, Carlo Montanaro, Walerij Giergijew oraz Stefan Soltesz. Brata udział w prestiżowych festiwalach, m.in. w Wielkanocnym Festiwalu Beethoyenowskim, Warszawska Jesień, Folie Journee, Strefa Ciszy, XII Łańcuch im. Witolda Lutosławskiego, Chopin i Jego Europa, Festiwalu Muzyki Organowej i Kameralnej „Per Artem ad Astra” w Krasnobrodzie, XXIV Międzynarodowym Festiwalu Organowym w Leżajsku,, II Festiwalu im. I. J Paderewskiego.
Występuje jako solistka oraz kameralistka w dwóch założonych przez siebie zespołach: Dolce Duo od 1997 i Trio Impresja od 2006.
W 2015 roku otrzymała Nagrodę Indywidualną II stopnia Dyrektora Centrum Edukacji Artystycznej.

Nicola Paliadini
Po ukończeniu w 2005 roku Akademii Musicalowej Musical Theatre Academy w Rzymie, studiował metody aktorskie Strasberg/Stanislayskji w Konstant Lee Studio u wykładowcy llza Prestinari z Actor Studio. Rozpoczął swoją teatralną karierę w musicalu „The Rocky Horror Show” w roli Riff Raff, a następnie brat udział w licznych musicalach we Włoszech: „Welcome to the Machine” The Pink Floyd Rock Show w roli Producenta Franka, „Alicja w Krainie Czarów” jako Szalony Kapelusznik, „Across the Uniyerse”, „Marcelino, chleb i wino”, „Grease” oraz w roli Apostoła w światowej premierze spektaklu, którego premiera odbyta się w Sali Audiencyjnej Pawła VI w Watykanie „Maria z Nazaretu”.
W 2011 roku zadebiutował w Polsce w głównej roli Mistrza Ceremonii w musicalu „CABARET” w reżyserii Andrzeja Marii Marczewskiego, w Nowym Teatrze im. Witkacego w Stupsku. W 2012 roku w Teatrze Muzycznym w Poznaniu wystąpił w musicalu „Kiss Me, Kate” w głównej roli Fred’a Grahama/Petruchio.
W 2013 roku Nicola Palladini można było zobaczyć w roli Saszy, w inscenizacji „Skrzypka na dachu” w Teatrze Powszechnym im. J. Kochanowskiego w Radomiu, a także jako Heroda w „Betlejem Polskim” Lucjana Rydla na deskach Teatru Małego w Tychach.
W tym samym 2013 wyreżyserował spektakl muzyczny „Ciao Ciao Bambina”, w którym z ogromnym sukcesem ponad 200 spektakli od premiery w listopadzie 2013 wykreował postać Marino Mariniego.
Od 4 października 2014 roku można go oglądać w Teatrze Muzycznym w Łodzi w podwójnej roli Judasza i Heroda w inscenizacji słynnego musicalu „Jesus Christ Superstar”. Pracował także nad musicalową wersją Snu Nocy Letniej Szekspira, gdzie wcielił się w role Oberona i Tezeusza.
21 listopada 2015 odbyta się premiera spektaklu „d:Amore” w jego reżyserii i z nim w roli głównej.
31 grudnia 2015 roku przedstawił po raz pierwszy w Teatrze Małym w Tychach rewię szlagierów musicalowych „Kocham Cię, Broadway” – wieloosobową produkcję wystawianą wielokrotnie w Warszawie, Inowrocławiu, Toruniu i Tychach.
24 lutego 2019 roku, w Teatrze Miejskim w Inowrocławiu, odbyła się premiera kolejnego widowiska w jego reżyserii. Tym razem pokusił się o powrót do szalonych, dyskotekowych lat 80-tych XX wieku w spektaklu muzycznym „Czy pamiętasz? ItaLo DIScO, czyli Muzyczna Podróż Spaghetti Dance”.

Paweł Zielak
Absolwent studiów dziennych Instytutu Jazzu na Wydziale Kompozycji Interpretacji Edukacji i Jazzu Akademii Muzycznej im Karola Szymanowskiego w Katowicach Uzyskał tytuł magistra sztuki w zakresie gry na saksofonie u dr. Jerzego Główczewskiego oraz magistra sztuki w zakresie kompozycji i aranżacji w klasie prof. Andrzeja Zubka. Ma na swoim koncie półroczne stypendium naukowe w Instytucie Jazzu Uniwersytetu Muzyku i Sztuk Teatralnych w Grazu w Austrii, gdzie studiował kompozycję i aranżację u prof. Karl – Heinz Czadek’a oraz saksofon u prof. Henrich von Kalnein’a (2003).
Współpracował z wieloma artystami polskiej sceny muzyki rozrywkowej: jazzowej i popowej, m.in. z Andrzejem „Piaskiem” Piasecznym, z którym nagrał piosenkę pt. „Too Long” do Międzynarodowego Konkursu Eurowizji w 2001 r. Jako saksofonista w sezonie 2004/2005 pracował w programie TVP „Jaka to melodia”, gdzie pracował wraz z Zygmuntem Kuklą i jego zespołem. Współpracował również z Markiem Kościkiewiczem, byłym liderem i twórcą zespołu De Mono, z którym nagrał płytę pt. „Give It Up” ze Stawkiem Wierzcholskim i zespołem Nocna Zmiana Bluesa, z którymi występował na wielu festiwalach muzyki bluesowej m.in. na Rawa Blues Festival 2007 w katowickim „Spodku”. Występował wspólnie z divami polskiej wokalistyki jazzowej: Lorą Szafran, Anną Serafińską, Urszulą Dudziak, Ewą Urygą. W sezonie 2002/2003 muzyk Teatru Rozrywki w Chorzowie. Kompozytor i aranżer szwedzkiego musicalu – gali Noble Horse Gala oraz niemieckiego Sarrassani Show (rok 2005 I 2006), gdzie napisał 7 autorskich kompozycji. Współpracował z najwybitniejszym kompozytorem i aranżerem big bandowym naszych czasów Marią Schneider (USA). Wraz z wykładowcami i absolwentami Instytutu Jazzu katowickiej Akademii Muzycznej brał udział w projekcie „Silesian Jazz Orchestra” na festiwalu Bielska Zadymka Jazzowa 2012. W wyżej wymienionym big bandzie grał na saksofonie barytonowym, klarnecie Bb, klarnecie basowym i flecie.
Jest aranżerem Międzynarodowego Festiwalu Piosenki i Tańca w Koninie od 2008 roku (ponad 70 aranżacji big-bandowych). Jest twórcą aranżacji utworów wykonywanych przez profesjonalny jazzowy chór a’capella „Jazz City Choir” z Warszawy (6 aranżacji współczesnych tematów jazzowych). Chór otrzymał nagrodę specjalną na festiwalu Jazz Nad Odrą 2011 Od lat jest kierownikiem muzycznym oraz aranżerem ponad 20 utworów muzyki klezmerskiej Festiwalu Muzyki i Kultury Żydowskiej im. Szaloma Asza w Kutnie, gdzie udziela się również jako klarnecista. Zasiada jako członek w jury w „Jugend Jazz Fest”, który, odbywa się co dwa lata w Hannowerze w Niemczech. Od pięciu lat współpracuje przy polsko-niemieckim projekcie „International Big Band” prowadzonym przez prof. Bernarda Mergner’a z Konserwatorium w Weimarze, dla którego komponuje oraz aranżuje utwory. Jest twórcą aranżacji projektu Konin Gospel Choir z konińskim big bandem, dla którego opracował 9 form instrumentalno-wokalnych.
Od 9 lat pracuje w kutnowskiej i konińskiej szkole muzycznej prowadząc klasę saksofonu i zespoły jazzowe. Od roku 2010 jest wykładowcą saksofonu, podstaw instrumentacji, technik studyjnych i estradowych oraz instrumentacji komputerowej w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej na kierunku Edukacja artystyczna w zakresie sztuki muzycznej w Koninie. Absolwenci szkół muzycznych klas saksofonu prowadzonych przez Pawła Zielaka są studentami kierunków jazzowych studiów dziennych na akademiach muzycznych w Katowicach, Poznaniu i Bydgoszczy.

Krzesimir Dębski
Kompozytor, a także: dyrygent, skrzypek jazzowy, aranżer i producent muzyczny. Studiował kompozycję w Poznańskiej Akademii Muzycznej u Andrzeja Koszewskiego dyrygenturę u Witolda Krzemieńskiego. Po studiach jako lider jazzowego zespołu String Connection oraz jako solista koncertował od roku 1980 niemal w całej Europie, a także w USA i Kanadzie (blisko 1000 koncertów również radiowych i telewizyjnych). Jest laureatem I Nagrody Światowego Konkursy Jazzowego w Hoelliart w Belgii (1983) oraz Nagrody im. Stanisława Wyspiańskiego (1985). W latach osiemdziesiątych, w ankietach magazyny „Jazz Forum” wielokrotnie zdobywał tytuł „Najlepszego Skrzypka”, „Najlepszego Kompozytora” oraz Najlepszego Aranżera Roku”. W roku 1985 amerykański magazyn Down Beat” umieścił Krzesimira Dębskiego na liście 10 najlepszych skrzypków jazzowych na świecie. Od 1987 roku Krzesimir Dębski będąc u szczytu swojej kariery jazzowej, ograniczył działalność koncertową, poświęcając się głównie poważnej twórczości kompozytorskiej. Skomponował ponad 120 utworów symfonicznych i kameralnych; m.in. 2 symfonie, operę, 4 oratoria, utwory religijne, 11 koncertów instrumentalnych. Jego utwory byty wykonywane na najpoważniejszych festiwalach muzycznych, (co najważniejsze poświęconych nie tylko muzyce współczesnej), jak Luzem Festiwal, czy Piano Spheres w Los Angeles, Festiwale w Malmo, Brukseli i Pasadenie, a także w tak egzotycznych krajach jak Meksyk i Indzie. Ważne, że wykonywali je wielcy wykonawcy, którzy nie często dają się namówić na wykonawstwo nowej muzyki: Vadim Riepin, Jose Cura, Andrzej Dobber Susan Svrcek, Daniel Stabrawa, Gilad Atzmon, „12 Cellisten” Filharmoników Berlińskich oraz Solyguttene Chor z Oslo i Konstanty Andrzej Kulka wykonawca najnowszego 3 Koncertu na skrzypce i orkiestrę. Tworzy także muzykę teatralną (ponad 40 premier), eksperymentalną i filmową. Skomponował muzykę do ponad 100 filmów fabularnych m.in. Medium (reż. Jacek Koprowicz), Kingsaiz (reż. Juliusz Machulski), Ogniem i Mieczem (reż. Jerzy Hoffman), W Pustyni i w Puszczy (reż. Gayin Hood), Tam i z Powrotem (reż. Wojciech Wójcik), Stara Baśń (reż. Jerzy Hoffman), Ranczo Wilko¬wyje (reż. Wojciech Adamczyk), 1929 Bitwa Warszawska (reż. Jerzy Hoffman), a także muzykę do kilkunastu seriali telewizyjnych (Klan, Złotopolscy, Na dobre i na złe, Czułości i kłamstwa, Sfora, Na Wspólnej, Ranczo, Przepis na życie).
Muzyka do filmu „Young Magican” została nominowana do jednej z najważniejszych nagród filmowych na świecie: Kanadyjskiej Nagrody Filmowej Genie Award”88. za muzykę do Ogniem i Mieczem”.
W 2001 na Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Pyrgos (Grecja) otrzymał nagrodę za muzykę do filmu „W Pustyni i w Puszczy”. Muzyka do filmu „Stara Baśń” została wyróżniona nagrodą czytelników czasopisma FILM „Złota Kaczka 2003”.
W 2005 Krzesimir Dębski otrzymał zamówienie od hollywoodzkiej wytwórni Limelight Films na skomponowanie nowej muzyki do 16 niemych filmów Chanie Chaplina z lat 1914-1917.
W 2017 w USA serial TVP Andrzeja Małeszki „Magiczne drzewo” z muzyką Krzesimira Dębskiego otrzymał, „Emmy Award” 2007 w kategorii filmów telewizyjnych i programów dla dzieci.
Jako dyrygent prowadził koncerty takich międzynarodowych gwiazd jak: Jose Carreras, Jose Cura, Ewa Matas-Godlewska, Adam Makowicz, Canadian Brass, Vadin Riepin, Jean-Luc Ponty, Marc O’Connor, Regina Carter, John Blake i Nigel Kennedy. Dyrygował niemal wszystkimi polskimi orkiestrami na czele z Sinfonia Varsovia, Filharmonią Narodową i NOSPR a także lrish BBS Orchestra, Moscow Symphony, Guadalaraja Symphony Orchestra (Meksyk), Orchestra Teatro Municipal Rio de Janeiro, Cyprus National Orchestra, Leopolis Chamber Orchestra, Wind Orchestra Los Angeles oraz Sud-Wesfunk Orchester, Novi Sad Radio Orkiestra.

Koncert w Sali Koncertowej Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie

Młodzieżowa Orkiestra Kameralna DIVERTIMENTO
Istnieje od 1997 roku. Założycielem i dyrygentem Orkiestry jest Elżbieta Ostrowska.
W Orkiestrze grają uczniowie i absolwenci PSM I st. im. Karola Kurpińskiego w Warszawie. W swoim dorobku artystycznym Orkiestra ma kilkadziesiąt koncertów w kraju i za granicą, m.in. w Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego w Warszawie, w Bazylice św. Krzyża w Warszawie w ramach cyklu Musica Sacra, w Sali Koncertowej Katolickiego Centrum Kultury w Krakowie, na Jasnej Górze w Częstochowie, w Sali Koncertowej Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie, w Teatrze Polskim w Warszawie.
W dniach od 16 do 23 maja 2002 r. Orkiestra brała udział w 7th European Youth Music Festival Switzerland 02, organizowanym w ramach światowej wystawy EXPO 2002 w Szwajcarii: W sierpniu 2001 roku Orkiestra miała zaszczyt wystąpić dla Ojca Świętego Jana Pawła II na prywatnej audiencji w czasie Jego letnich wakacji w Castel Gandolfo, a w styczniu 2005 roku w Auli Pawła VI w Watykanie podczas ostatniej Audiencji Generalnej Ojca Świętego Jana Pawła II. Od 29 kwietnia do 13 maja 2006 roku, dzięki dofinansowaniu w ramach Programów Operacyjnych Promocja polskiej kultury za granicą” Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Orkiestra koncertowała w Kanadzie, między innymi w Konsulacie Generalnym RP w Toronto, w Centrum Kultury Polskiej w Mississauga, w Katedrze w St. Catharines oraz w Muzeum Cywilizacji w Ottawie. 19 sierpnia 2007 roku podczas Inauguracji I Festiwalu Muzyki Organowej i Kameralnej Per Artem ad Astra Krasnobród 2007, Orkiestra dokonała prawykonania specjalnie dla niej skomponowanego przez Alicję Gronau utworu – „,Suita Krasnobrodzka”(płyta CD), a podczas II Festiwalu w 2008 roku prawykonania utworu Dariusza Przybylskiego „Concerto Festivo”. 9 listopada 2007 roku orkiestra wystąpiła podczas Międzynarodowej Konferencji Naukowo-Szkoleniowej Postacie terroryzmu – postępowanie w stanach zagrożenia” w Pałacu w Helenowie. W dniach 27-30 kwietnia 2008 roku Orkiestra koncertowała w Ambasadzie RP w Kopenhadze i w Blaagaards Kirke w Noerrebro w Kopenhadze. We wrześniu 2009 roku Orkiestra miała zaszczyt zaprezentować się podczas Audiencji Generalnej Ojca Świętego Benedykta XVI w Watykanie oraz w XV-wiecznym Kościele Świętego Stanisława w Rzymie. 1 stycznia 2011 roku na zaproszenie Asessora Prowincji Reggio di Calabria, Orkiestra wystąpiła z Koncertem Noworocznym w Placanica we Włoszech. 15 maja 2012 roku razem z chórem Puellae Cantantes Orkiestra wzięła udział w Uroczystej Inauguracji Sali Koncertowej Gotyckiego Zamku w Litomicach w Czechach. W dniach 3-6 maja 2013 r. Orkiestra reprezentowała Polskę podczas 61 European Music Festival for Young People w Neerpelt w Belgii, podczas którego biorąc udział w Międzynarodowym Konkursie Zespołów Kameralnych została Laureatem 1 miejsca z najwyższym wyróżnieniem Summa Cum Laude. Podczas XVIII Polsko-Niemieckiego Festiwalu Kultury Razem we wspólnej Europie” – Monachium 2013, 9 listopada Orkiestra wystąpiła w koncercie Kuźnia Talentów Na zakończenie Xl Jubileuszowego Festiwalu Muzyki Organowej i Kameralnej „Per Artem ad Astra” w 2016 roku orkiestra dokonała prawykonania utworu Krzesimira Dębskiego „Muzyka Kresowa” do słów Krzysztofa Kołtuna.
W 14 lipca 2017 roku w Kajetanach i 12 lipca 2018 roku w Warszawie na zakończenie Warsztatów klinicznych w ramach programu naukowo-medycznego pt. ,,Muzyka w rozwoju słuchowym człowieka”, orkiestrą miała zaszczyt na zaproszenie prof. Henryka Skarżyńskiego uświetnić Koncert Galowy pod batutą Krzesimira Dębskiego, towarzysząc znanym artystom sceny estradowej – Dariuszowi Tokarzewskiemu, Basi Kaczyńskiej i Maciejowi Miecznikowskiemu.
29 grudnia 2018 roku w Kościele Świętego Tomasza w Warszawie orkiestra współtworzyła Koncert Kolędowy razem z Grupą VOX.
Podczas V Międzynarodowego Festiwalu Muzycznego Dzieci, Młodzieży i Dorosłych z zaburzeniami słuchu „Ślimakowe Rytmy” 10 lipca 2019 w Teatrze Palladium w Warszawie orkiestra towarzyszyła wykonawcom Koncertu pt. Światowe Muzyczne Spotkania Mistrzów i Artystów”.
Dotychczasowy dorobek artystyczny Orkiestry został utrwalony na sześciu płytach CD, nagranych w Studiu S-2 Polskiego Radia. Dwie „Powiał Ojczyzną…” i „Noc Betlejemska” były płytami dedykowanymi Ojcu Świętemu Janowi Pawłowi II. Płyta „Polska Muzyka Współczesna” zawiera utwory specjalnie skomponowane i dedykowane Orkiestrze przez współczesnych kompozytorów polskich: Romualda Twardowskiego, Alicję Gronau, Miłosza Bembinowa i Marcina Świderskiego.

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *